Testimoni

Share This:

Testimoni pengguna ezibreathe

TESTIMONI EZIBREATHETESTIMONI EZIBREATHE

TESTIMONI EZIBREATHE

TESTIMONI EZIBREATHE

TESTIMONI EZIBREATHETESTIMONI EB 6
Testimoni EB 7 Testimoni EB 8
Screenshot_2016-02-25-15-29-27  Screenshot_2016-02-02-11-29-16  Screenshot_2016-01-18-11-41-04-1  Screenshot_2016-01-13-17-29-22 Screenshot_2016-01-02-08-36-31 Testimoni EB 9

Jangan Mencari Lagi!  Bertindak sekarang!

 

  • Zul Zainuhal
    “saya mengalami masalah resdung hampir 4 tahun…hidung saya setiap hari tersumbat dan kerap kali bersin sehinggakan saya sakit kepala….memang rimas dan tidak selesa…berbagai-bagai saya mencuba ubat herba mahupun pil selsema….namun tiada apa-apa kesan terhadap saya…setelah saya melayari internet..saya telah mencuba ezibreath…kesannya amat ketara sehingga saya bebas dari resdung…tq ezibreath.

 

  • Pn Kasma, Sg Buluh
    Suami saya dah lama mengalami masalah resdung, sampaikan nafas dia berbau hanyir dan tekaknya banyak kahak. Selepas mengambil ezibreathe 2 bulan, alhamdullilah kahaknya dah takde, hidungnya tak tersumbat lagi dan nafasnya pun dah kurang berbau hanyir.

 

  • Zulika, TTDI Jaya
    Anak-anak saya 4 tahun dan 9 tahun selalu selesema dan bersin. Mereka juga ada asma. Bila kawan rekomen cuba ezibreathe untuk anak-anak saya, mula-mula saya was was juga, maklumlah nak bagi kat anak-anak dan anak-anak pun ada asma. So saya bawa botol ezibreathe jumpa doktor untuk mendapatkan pengesahkan. Doktor kata boleh bagi anak makan kerana kandungannya hanya gula dan garam galian, takde dadah merbahaya. Sekarang dah hampir 6 bulan anak saya makan ezibreathe, alhamdullilah serangan asmanya dah takde, selsema dan bersinnya pun dah kurang sangat. Terimakasih ezibreathe.

 

  • En. Abdul Rashid, Permatang Pauh, Pulau Pinang
    Kami anak beranak memang resdung teruk. Alhamdullilah, walaupun lambat nampak kesannya, bila dah berterusan ambil ezibreathe nampak sangat lah kurang selesema, batuk dan bersinnya.

 

  • Zaiti, Melaka
    Bengkak dalam hidung anak saya dah susut banyak, hidung nya pun dah tak berdarah lagi. Selesemanya pun dah kurang. Insaallah, saya akan perkenalkan ezibreathe pada kawan-kawan saya.

 

  • Tan, Setiawangsa.
    Thank you ezibreathe and acclear. It does helps improves my sinus infection and acne problem..thank you again.

 

  • Wawa, Sandakan.
    Saya nak ucapkan terimakasih pada Puan Rosmawati yang sudi menjawab sms saya yang tak henti-henti dengan pertanyaan. Nasib baik saya tak give up ambil ezibreathe. Selepas ambil 2 botol tak nampak perubahan pada bengkak dalam hidung, saya risau juga, tapi bila puan suruh cuba lagi 2 botol dan tinggi kan dosnya, selepas 4 botol baru kecut bengkak dalam hidung saya. Terimakasih.

 

  • Originally Posted by sunnyfx View Post
    Aku dah test….bagus ubat ni…2 botol aku beli…dah tak teruk…dulu pagi2 mcm mesingun dalam bilik air…skang kurang bersin waktu pagi…alhamdulillah..

 

  • Originally Posted by MyWin
    salam,anak saya dah byk thn makan ubat ni.
    kami beli di farmasi di Taman Sri Andalas,Klang
    Tapi selalu out of stock…..tapi ubat ini Alhamdulillah berkesan!

 

  • Originally Posted by Kabo
    anak aku makan alhamdulillah dah kurang bersin…pg2 dah tak bersin. Dah habis sebotol…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *